כאשר אנחנו סובלים מכאבי ברכיים איכות הטיפול האורתופדי שנקבל חשובה במיוחד ויכולה להוביל להחלמה מהירה. יכולות להיות סיבות רבות לכאבי ברכיים כמו מחלות שונות, שחיקה של הסחוס המפרקי בגלל גיל וגם פציעות כתוצאה מספורט או תאונות שונות (כמו למשל תאונות דרכים או תאונות עבודה).

במידה ואתם סובלים מכאבי ברכיים חריפים שמונעים מכם לתפקד באופן רגיל, כדאי לפנות לאיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום, אורטופד ברכיים מומחה, שיעניק מענה וטיפול הולמים. הטיפול בבעיות ברכיים יכול לכלול תרופות, פיזיותרפיה מודרנית, הזרקות תוך מפרקיות ובמקרים חמורים יותר גם ניתוח. פרופסור קוסאשווילי הינו אורטופד מומחה בטיפול לכאבי ברכיים ואף כתב פרקים בספרי האיגוד האמריקאי לאורטופדיה לטיפולים משמרים ולהחלפות ברכים לטיפול בבעיות אלה ORHTOPEDIC KNOWLEDGE UPDATE 4 ו- THE KNEE.

אורטופד ברכיים מומחה: סיוע לבעיות ברכיים בגיל השלישי?

עם הגיל, סחוסי המפרקים סובלים מתהליך של בלאי מיכני הגורמים לכאבים, מגבלת תנועה וקושי בפעילות יומיומית פשוטה כגון שימוש במדרגות. אנשים בני הגיל השלישי יכולים לסבול ממגוון בעיות ברכיים כתוצאה משחיקה של הסחוסים שיש בברכיים שמאפשרים את גמישות הברך ואת חופש התנועה שלה. במקרה שבו אנחנו סובלים מכאבי ברכיים חוזרים ונשנים כדאי לפנות לאיש מקצוע כמו אורטופד ברכיים על מנת שהוא יאבחן את המקור לבעיה שלנו ולכאב ויוכל לבנות לנו תכנית טיפול ושיקום מותאמת אישית. 

יש מקרים בהם צריך לבצע ניתוח החלפת מפרק ברך. יש לקחת בחשבון תקופת שיקום.

איך אורטופד ברכיים יכול לעזור בפציעות ספורט?

פנייה לרופא מקצועי כמו אורטופד ברכיים יכולה לסייע בהתמודדות גם עם פציעות ספורט שיש בברכיים. פעמים רבות עיסוק בספורט כמו ריצה או רכיבה על אופניים יכולה להביא לדלקות גידים או מעטפות הבורסה ובמקרים קיצוניים אף לפציעות כרוניות בברכיים. מכיוון שהברך הנה מבנה אנטומי מורכב ישנה חשיבות לאבחון מהיר ואפקטיבי בכדי להתוות את המסלול הטיפולי הנאות ביותר ובכדי להשיב את המטופל בהקדם המירבי לפעילותו ולשימור איכות חייו. לכן, כאשר נקרעת רצועה בברך או כאשר הסחוס בברך שלנו ניזוק עדיף לקבל טיפול מתאים שיסייע לנו לצמצם את הנזק ולהתחיל להחלים כמה שיותר מהר.

אתם יותר ממוזמנים לקרוא אודות הניסיון המקצועי הרב של פרופסור יונה קוסאשווילי ולפנות בהקדם לתיאום ייעוץ ובהמשך גם ניתוח ברך.

ראו עוד: אורטופד מומחה ברכיים מומלץ