החלפת ברך בהתאמה אישית: הליכים קונבנציונליים לעומת ניתוח בהתאמה אישית 

מיקום השתל בברך מושג באמצעות מכשירי ניתוח מותאמים אישית עבורך ואשר מעצבים את העצם באופן אינדיבידואלי עבור השתלת התותבת שלך.

הליך קונבציונלי – רגילניתוח בהתאמה אישית
בניתוחים רגילים מכשירי הניתוח זהים עבור כלל החוליםניתוח בהתאמה אישית היא טכנולוגיה ניתוחית אשר מותאמת במדויק לברך שלך
המכשור הקונבנציונלי אינו תמיד מאפשר למנתח להתאים את ההליך הניתוחי למטופל בייחוד במקרים חריגים כגון מצב אחר שברים קודמים ברגל המנותחתבעזרת אבחון סריקת הברך שלך (CT), יסופק מכשיר המותאם במיוחד עבור הברך שלך ועל פי תכנון מוקדם של פרופסור קוסאשוילי.

טכנולוגיית הניתוח בהתאמה אישית מאפשרת הכנה של עצמות הברך להשתלת התותבת, בהתחשב כלל המאפיינים של האנטומיה האינדיבידואלית שלך.

מדוע לבחור בניתוח ניתוח בהתאמה אישית?

ניתוח בהתאמה אישית הוא למעשה מכשור המותאם לכל מטופל על פי ניתוח סריקת הברך העשויה להקנות את התוצאות הבאות:

  1. מיקום מדויק יותר של התותבת

    בטכנולוגיה של ניתוח בהתאמה אישית המכשור הניתוחי מתאים במדויק לצורת הברך שלך, דבר המאפשר הכנה מדויקת של העצם להשתלת התותב. כל שלב של הניתוח מתוכנן על ידי פרופ' קוסאשוילי לפני הניתוח על ידי ניתוח של מודל תלת ממדי של הברך המתחשב במצבו הטרום ניתוחי של החולה. 

  2. ניתוח פחות טראומטי

    ניתוחים רגילים גורמים נזק למבנים אנטומיים (תעלה תוך לשדית בירך) על מנת למקם את מכשירי ניתוח המשמשים להשתיל את התותבת. ניתוח בהתאמה אישית משמר מבנים אלה, דבר המאפשר ירידה מסוימת באיבוד דם ובסיכון לתסחיף.

  3. ניתוח מהיר יותר

    השימוש בטכנולוגית ניתוח בהתאמה אישית מאוד פשוט וברור. הטכנולוגיה מאפשרת למנתח לצמצם את משך זמן הניתוח, ובכך להקטין את זמן ההרדמה.

לחצו על הקישור לפרטים אודות סוגי משתלים שונים למפרק הברך