טיפול לאחר נפילת אדם מבוגר

טיפול לאחר נפילת אדם מבוגר: אי אפשר להתעלם מכך כי ככל שאנחנו מתבגרים כך הגוף שלנו הולך ונחלש ואנו מתקשים יותר ויותר לבצע פעולות פשוטות. פעמים רבות אנשים מבוגרים סובלים מנפילות אשר פוגעות מאוד באיכות החיים שלהם ומפריעות להם מאוד וזה משפיע על כאבים בירך. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי בעבר היה נהוג לחשוב כי אנשים מבוגרים נופלים ואז שוברים את הירך, אך כיום רוב המומחים מסכימים על כך כי קודם מפרק הירך נשבר ואז מתרחשת הנפילה.

על כן הנושא של נפילות הוא חשוב ביותר לשלום האנשים המבוגרים וכל ילד צריך לתת עליו את הדעת אם ההורים שלו חשובים לו ואם הוא רוצה להבטיח כי חייהם יהיו בטוחים. ייתכן ובשלב מסוים אותו מבוגר יצטרך מעלון מדרגות לצורך עלייה בין הקומות בבית. על כן עשו הכול בכדי להבטיח כי טיפול איכותי במבוגרים שלכם והמשיכו לקרוא מדוע הערכה גריאטרית היא כל כך קריטית בתחום זה.

מדוע הערכה גריאטרית היא כל כך חשובה לאנשים מבוגרים?

עליכם להבין כי הערכה גריאטרית נועדה לבחון את מצבם של אנשים מבוגרים. ההערכה תקבע האם הקשיש זקוק לעזרה קבועה, האם יש לתת לו טיפול מסוים והאם הוא יכול לזכור דברים או שמא הוא מפתח דמנציה. למעשה ניתן לקבוע כי ההערכה היא קריטית לאיכות החיים של הקשיש ועל כן היא כל כך מומלצת וכדאית.

עליכם להבין כי את ההערכה יש לבצע לא על פי הגיל של הקשיש אלא על פי מצבו הנפשי והגופני. כך אתם צריכים להבין כי מאוד יכול להיות שקשיש בן שמונים לא יצטרך הערכה אך מבוגר בן שישים ושבע כבר יצטרך הערכה כזאת. על כן יש לציין כי כל מקרה לגופו וכי אין חוקים קבועים האומרים מתי יש לבצע את ההערכה ומתי לא.

האם העלות של הערכה גריאטרית צריכה להדאיג אותי?

אי אפשר להתעלם מכך כי לקשישים רבים אין כסף רב ופעמים רבות לילדים שלהם אין את היכולות לעזור להם בצורה מושלמת.

על רקע זה ברור מדוע שואלים כמה תעלה הערכה גריאטרית והאם הם יצטרכו לשלם עליה הרבה כסף? אם כן אנחנו חייבים לציין כי באופן יחסי העלות של ההערכה היא ממש לא גבוהה וזה משהו שאתם לא צריכים להיות מוטרדים ממנו יתר על המידה.

עלינו גם לציין כי ההערכה היא כל כך חשובה עד שכדאי לבצע אותה ללא קשר לעלות שלה וזהו משהו שכדאי לכם לחשוב עליו.

האם כל רופא יכול לבצע הערכה גריאטרית?

עליכם להבין כי בכדי לבצע הערכה גריאטרית ברמה גבוהה יש צורך בהכשרה מקיפה והתמחות בעולם הקשישים.

על כן ניתן לציין כי ממש לא כל רופא יכול לבצע את ההערכה וכי כדאי לכם לפנות אך ורק אל רופא בעל ניסיון בתחום אשר עבר הכשרות מקיפות בעולם הגריאטרי ואשר בדק כבר הרבה קשישים וביצע להם הערכות.

קראו מידע נוסף אודות החלפת מפרק ירך