כיצד מטפלים בניתוח ברך קוסאשוילי

כיצד מטפלים במפרק ברך: בעבר הלא רחוק אנשים היו חיים עד גיל ארבעים בממוצע כאשר אדם בן שישים היה נחשב לאדם מנוסה ביותר עם חכמת חיים עצומה. העובדה כי כיום תוחלת החיים בישראל היא מעל שמונים משפיעה בצורה עצומה על החברה הישראלית ועל התרבות במדינה כמו על כל מדינה מערבית אחרת עם תוחלת חיים דומה. אך העובדה כי אנשים חיים כל כך הרבה משמעה גם כי אנשים סובלים מבעיות רפואיות הייחודיות לקשישים.

יש הרבה מאוד בעיות רפואיות אשר ייחס לגיל מבוגר ולא נזכיר את כולן כאן. אך אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא שמפרק הברך נשחק ונהרס כתוצאה מכך שאנחנו מפעילים על הברך עומס במשך שמונים שנה ולא ארבעים שנה. על כן ברור מדוע השאלה כיצד מטפלים במפרק ברך היא כל כך קריטית. אתם צריכים להבין כי יש להפעיל כמה שפחות עמוס לאורך השנים על הברך ולא לבצע פעולות אשר יפגעו במפרק ויגרמו לכם לסבול מכאבים עזים.

כיצד מטפלים במפרק ברך: מה קורה אם אני סובל מכאבים?

העניין הוא שפעמים רבות לא משנה כמה אנחנו מתאמצים וכמה אנחנו מנסים פעמים רבות אין מה לעשות ואנו סובלים מכאבים עזים המשפיעים מאוד על איכות החיים שלנו וגורמים לנו לבעיות עצומות. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אם אתם סובלים מבעיות בברך ולא משנה אם אתם בני שישים או עשרים הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה ללכת לאורתופד מומחה במפרקים כמו ד"ר קוסאשוילי.

אורטופד זה יבצע לכם בדיקה מקיפה ויחליט האם זו בעיה חולפת או שמא עדיף לטפל בבעיה עם תרופות, פיזיותרפיה או אפילו ניתוח להחלפת מפרק ברך, וכך לפתור אחת ולתמיד את הבעיה שממנה אתם סובלים.

האם כדאי לי לפנות אל רופאים מחו"ל?

אם יש משהו שאפשר להגיד על מערכת הרפואה במדינת ישראל היא שהרופאים בה הם הטובים בעולם. אז נכון למערכת יש מחסור בתקציבים, אין הרבה תקנים ויש לה עוד שלל מחלות אך מה שברור שכאשר אנחנו הולכים לרופא אנחנו יכולים להיות בטוחים כי נקבל את הטיפול הטוב ביותר. על כן זה ממש לא יהיה חכם לפנות אל רופא מחו"ל וזאת מכיוון שהטיפול שתקבלו ממנו היה ברמה הרבה יותר נמוכה.

עליכם גם לקחת בחשבון כי פעמים רבות העלות של אורטופד בחו"ל תהיה הרבה יותר גבוהה מאשר של זה בארץ (בין אם אתם משתמשים בביטוח של קופות החולים ובין אם לא) ועל כן זה ממש לא חכם לקבל חוות דעת מרופא בחו"ל.

לחצו כאן לפרטים נוספים על כאבי ברכיים