ניתוח החלפת מפרק ירך

ניתוח החלפת מפרק ירך האנטומיה של מפרק הירך מפרק הירך מורכב מראש כדורי של עצם הירך וממכתש המיספרי המותאם לו בעצמות האגן. מבנה זה יוצר

קרא עוד »

כל האינפורמציה על החלפת מפרק ירך

החלפת מפרק ירך: כאבי הירך מטרידים אתכם מזה זמן רב, ואינכם מסוגלים לשאת אותם יותר? אל תתנו לדבר לפגום באיכות החיים שלכם ופשוט תפנו אל אורטופד מומחה, כדוגמת פרופסור יונה קוסאשוילי אשר יוכל להציע לכם טיפול מתאים ובמידת הצורך לבצע ניתוח החלפת מפרק ירך. פרופסור קוסאשוילי מנהל את המחלקה האורטופדית בבית החולים בילינסון ובעל ניסיון רב בביצוע החלפות ירך וברך בישראל ובעולם. בנוסף לניסיון הרב בכירורגיה אורתופדית, פרופסור קוסאשוילי משמש גם יו"ר משותף של חברת הברך והירך להחלפת מפרקים בישראל, מרצה באוניברסיטת תל אביב ומתפרסם באופן תדיר בכתבי עת מקצועיים מובילים בעולם ובישראל בתחום האורתופדיה:

https://www.researchgate.net/profile/Yona_Kosashvili

לכל סוג של כאבי ירך יכולה להיות סיבה משלה, וכך גם הטיפול יכול להשתנות. אם אתם לא יודעים בדיוק מה מקור הכאבים שלכם ומה ניתן לעשות בנידון, בהחלט כדאי שתפנו לאורטופד מומחה כמו פרופפסור קוסאשוילי לקבלת ייעוץ מקצועי והערכת מצב המפרק לפני הניתוח.

פונים אל אורטופד לבחינת המצב

כאמור בכדי לבחון את המצב שלכם בצורה מקצועית, אתם צריכים לפנות אל אורתופד, כך שיוכל לבדוק מה ניתן לעשות במקרה שלכם ולהציע טיפול הולם. לאחר שתפנו אל האורטופד, הוא כבר יערוך לכם בדיקה מקיפה ויקבע באם נדרש טיפול משמר מפרק או ניתוח להחלפת מפרק ירך. כאשר אתם בוחרים לפנות אל אורתופד מומחה, כמו פרופסור יונה קוסאשוילי, אתם יכולים להרגיש שאתם בידיים טובות ושתקבלו את הטיפול המתקדם, החדשני והבטוח עבורכם.

מעלימים את כאבי הירכיים בתוך זמן קצר

אם אתם סובלים מכאבים במפרק הירך, כאבים שפוגעים רבות בתפקוד היומיומי שלכם, אין הדבר אומר שאתם צריכים להתפשר על איכות החיים. תוכלו להעלים את הכאבים הללו בתוך פרק זמן קצר יחסית לאחר החלפת מפרק ירך. אחד הניתוחים המוצלחים ברפואה ובאורתופדיה בפרט. כאמור, צריך להחליט שאתם מטפלים בבעיה ולפנות בהקדם למומחה מפרק ירך שיידע לתת לכם הערכת מצב נכונה לגבי מצב הירך ולהציע טיפולים מותאמים אישית, כולל הצעה לבצע ניתוח החלפת מפרק ירך.

ניתוח על ידי אורטופד מומחה

אומנם החלפה של כל מפרק היא הליך כירורגי מורכב, אך אם מתכוננים מראש לניתוח: בוחרים אורטופד מומחה בביצוע ניתוחים אלו, מתייעצים איתו לגבי ההכנה לניתוח – אפשר להגיע אל הניתוח עצמו רגועים ולעבור אותו בבטחה. הניסיון הרפואי מוכיח שניתוח החלפת מפרק ירך משפר משמעותית את רמת החיים שלכם ויאפשר את השבת התנועתיות ויפחית את הכאבים ממפרק הירך.

לחצו כאן לפרטים אודות אורטופד מומחה לספורט